Merken » » Houtachtig Aromatische « Groepen

balsemachtig
warm kruidig
zacht kruidig
Pink Pepper Wood 1000 Flowers voor dames en heren Plaatjes

Pink Pepper Wood van 1000 Flowers is een Houtachtig Aromatische geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Pink Pepper Wood werd uitgebracht in 2016. De Parfumeur achter dit parfum is Jessica Buchanan. Het parfum bevat Roze peper, Bergamot, Cipres, Geranium, Wierook, Ceder, Saffraan, Sandelhout, Patchouli en Labdanum.

Roze peper Bergamot Cipres Geranium Wierook Ceder Saffraan Sandelhout Patchouli Labdanum

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Pink Pepper Wood by 1000 Flowers.

Pink Pepper Wood Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over 1000 Flowers Pink Pepper Wood fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over 1000 Flowers Pink Pepper Wood, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Pink Pepper Wood van 1000 Flowers naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Pink Pepper Wood van 1000 Flowers geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Aromatische
Adidas Fair Play Azzaro Onyx Etro Magot Diesel Diesel Fuel For Life Cologne for Men Aveda Yatra Etat Libre d`Orange Antiheros Montale Crystal Aoud Pierre Cardin Pierre Cardin Collection Iris Sauvage Smell Bent Felix Navidad Tous Tous Man Sport Kristel Saint Martin Parfum d'Homme Atelier Cologne Oolang Infini