Merken » » Citrus « Groepen

witte bloemen
groen
gele bloemen
Orange Blossom Petal 1000 Flowers voor dames en heren Plaatjes

Orange Blossom Petal van 1000 Flowers is een Citrus geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Orange Blossom Petal werd uitgebracht in 2016. De Parfumeur achter dit parfum is Jessica Buchanan. Het parfum bevat Oranjebloesem, Neroli (Oranjebloesem), Citroenblad, Petitgrain olie (stengels en blaadjes), Bergamot, Jasmijn, Ylang-Ylang , Groene noten en Eikenmos.

Oranjebloesem Neroli (Oranjebloesem) Citroenblad Petitgrain olie (stengels en blaadjes) Bergamot Jasmijn Ylang-Ylang Groene noten Eikenmos

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Orange Blossom Petal by 1000 Flowers.

Orange Blossom Petal Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over 1000 Flowers Orange Blossom Petal fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over 1000 Flowers Orange Blossom Petal, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Orange Blossom Petal van 1000 Flowers naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Orange Blossom Petal van 1000 Flowers geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Citrus
Lancome O de Lancome Marc Jacobs Marc Jacobs Splash Orange Roccobarocco Mouse Penhaligon`s Castile Van Gils Between Sheets Creed Citrus Bigarrade M. Micallef Les 4 Saisons: Ete D.S. & Durga Grapefruit Love & Toast Mandarin Tea Yves Rocher Cap Nature Pamplemousse Sinfonia di Note Ecorce d'Orange Melvita Orange Zest