Parfum in de schijnwerpers

Reveal Men Calvin Klein: de zee en karamelReveal Men Calvin Klein: de zee en karamel

Parfum in de schijnwerpers 02/02/17 13:19

Er was een tijd dat ik geen enkel  Calvin Klein's parfum  kon overslaan. Ik was er volledig van overtuigd dat ik getuige was van het einde van de franse parfumcultuur en het begin van de nieuwe amerikaanse standaard. Calvin Klein en Ralph Lauren waren in mijn ogen de parfumiconen van de toekomst. Inmiddels moet ik daar een beetje om lachen, en regelmatig laat ik een nieuwe creatie van Calvin Klein aan me voorbij gaan. Zo rook ik  Rev... (meer)

"Reveal Men Calvin Klein ruikt alsof gekarameliseerde popcorn en nootachtig gebak ineens belangrijke noten zijn geworden in moderne fougeres voor mannen."

Ajmal Tanaasuq: rijk en goudgekleurdAjmal Tanaasuq: rijk en goudgekleurd

Parfum in de schijnwerpers 01/30/17 23:08

Ajmal is een Midden-Oosters huis dat er telkens weer in slaagt geuren in oosterse stijl te presenteren met kracht en een onbeschaamde sillage. Het aanbod van het merk is over het algemeen verdeeld in 2 stijlen: de ene is meer Europees en de andere is puur gebaseerd op de traditionele voorkeuren van het gebied waar het huis vandaan komt: de Verenigde Arabische Emiraten. En dat is de lijn die ik het meest in Ajmal bewonder, met parfums waar ik naar hunker, maar die me ook doen... (meer)

Tanaasuq brengt ons het beste van twee werelden: de complexheid en rijkheid van een echt arabisch parfum en de diffuse kracht van een alcohol formulering.

L'Eau d'Hiver, Editions de Parfums Frédéric Malle

L'Eau d'Hiver, Editions de Parfums Frédéric MalleParfum in de schijnwerpers 01/24/17 12:57

"Als Hoop, Geloof en Liefde bestaan dan ruikt hun omhelzing naar L'Eau d'Hiver."

Warme glamour: een terugkeer naar Scherrer 2

Warme glamour: een terugkeer naar Scherrer 2Parfum in de schijnwerpers 11/09/16 20:02 (Een commentaar)

"Ik denk dat Scherrer 2 een voorbeeld is van het doorbreken van de regels. Het heeft de elegante kick van een chypre, het is een sexy oriental, het is een zoete bloemengeur en het is gedurfd animalistisch."

Vijf geuren voor de herfst: Nr. 1 Rive d'Ambre van Tom Ford

Vijf geuren voor de herfst: Nr. 1 Rive d'Ambre van Tom Ford Parfum in de schijnwerpers 11/01/16 22:55

Julietta over Rive d'Ambre — een buitengewone creatie in vele opzichten en perfect voor deze tijd.

Een eerbetoon aan Sonia Rykiel: haar parfumwereld

Een eerbetoon aan Sonia Rykiel: haar parfumwereldParfum in de schijnwerpers 08/26/16 00:53

De beroemde mode-ontwerpster (1930-2016) bracht naast mode tevens parfums. We bespreken onze favorieten van haar merk in een eerbetoon.

Een broer en zus, gefascineerd door geur, starten samen RUIK

Een broer en zus, gefascineerd door geur, starten samen RUIKParfum in de schijnwerpers 08/08/16 15:25 (4 commentaren)

Met crowdfunding gaat de jonge start-up RUIK Eau d’Orange lanceren, een 100% plantaardig parfum zonder chemicaliën.

Een sexy koppel: An Ideal Wife en An Ideal Husband

Een sexy koppel: An Ideal Wife en An Ideal HusbandParfum in de schijnwerpers 07/22/16 22:20

Twee geuren die je huwelijk een oppepper kunnen geven.....of die een verloving kunnen opleveren!

Hoe ik Tosca ontdekte....

Hoe ik Tosca ontdekte....Parfum in de schijnwerpers 05/11/16 12:39

Een klassieke geur uit 1921 die zeer bekend is in Nederland en Duitsland; Miguel vergelijkt de Eau de Parfum, Eau de Toilette en Eau de Cologne.

De Tea Rose familie: Parfum, Mesk, Amber en Jasmin Video Review

De Tea Rose familie: Parfum, Mesk, Amber en Jasmin Video ReviewParfum in de schijnwerpers 04/22/16 10:56

Een niet zo bekende lijn van Tea Rose flankers, besproken in Miguel's video.

Supermarkt / Drogisterijgeuren van over de hele wereld (2016)

Supermarkt / Drogisterijgeuren van over de hele wereld (2016)Parfum in de schijnwerpers 04/19/16 12:12

Enkele betaalbare geuren uit het supermarktschap of de drogisterij, gevonden in China, Rusland, Mexico, Griekenland en Japan.

Lalique's Rêve d'Infini: niet zo eenvoudig als het lijkt...

Lalique's Rêve d'Infini: niet zo eenvoudig als het lijkt...Parfum in de schijnwerpers 02/22/16 22:40

Fris maar niet saai; een nieuwe Lalique om niet aan voorbij te gaan.

Givenchy: Ange Ou Demon Le Secret, 10 jaar van verleiding!

Givenchy: Ange Ou Demon Le Secret, 10 jaar van verleiding!Parfum in de schijnwerpers 01/25/16 11:22

Givenchy viert de 10e verjaardag van Ange Ou Demon.

Lalique Or Intemporel 1888 – een gouden, bitterzoete gourmand

Lalique Or Intemporel 1888 – een gouden, bitterzoete gourmandParfum in de schijnwerpers 01/12/16 12:42

Een olfactieve beschrijving van goud, als een eerbetoon aan René Lalique en de transformatie van zijn naam naar een merk.

Casmir van Chopard (1992)Casmir van Chopard (1992)

05/11/15 13:45 (2 commentaren)

Violet Eyes van Elizabeth Taylor (2010)Violet Eyes van Elizabeth Taylor (2010)

04/23/15 12:02 (3 commentaren)

Amouage: Sunshine WomanAmouage: Sunshine Woman

04/08/15 12:02 (2 commentaren)

Maroussia van Slava Zaitsev (1992)Maroussia van Slava Zaitsev (1992)

01/15/15 13:15 (2 commentaren)

Cuir de Russie: De geur van oorlog of vredeCuir de Russie: De geur van oorlog of vrede

01/03/15 22:11 (Een commentaar)

Lilith van Callaghan (1994)Lilith van Callaghan (1994)

06/23/14 12:55 (2 commentaren)

meer Nieuws uit de categorie Parfum in de schijnwerpers
 1  2 

Advertisement

Nieuwe Parfums

Bonbon Spring SummerViktor&Rolf
Bonbon Spring Summer

Sun Pop Green FusionJil Sander
Sun Pop Green Fusion

Sun Pop Coral PopJil Sander
Sun Pop Coral Pop

Sun Pop Arty Pink Jil Sander
Sun Pop Arty Pink

Sunkissed DreamsHawaiian Tropic
Sunkissed Dreams

Island ResortHawaiian Tropic
Island Resort

Summer DreamsHawaiian Tropic
Summer Dreams

Golden ParadiseHawaiian Tropic
Golden Paradise

Evening Rose D`OrAerin Lauder
Evening Rose D`Or

Tangier Vanille D`OrAerin Lauder
Tangier Vanille D`Or

1881 SignatureCerruti
1881 Signature

Pure Grace Summer SurfPhilosophy
Pure Grace Summer Surf

First Instinct for HerAbercrombie & Fitch
First Instinct for Her

Leather SensationByblos
Leather Sensation

Metal SensationByblos
Metal Sensation

Solarissimo MarettimoAzzaro
Solarissimo Marettimo

Musk MalakiChopard
Musk Malaki

Bonjour SeñoritaTous
Bonjour Señorita

Mia Me MineHalloween
Mia Me Mine

Gisada UomoGisada
Gisada Uomo

Gisada DonnaGisada
Gisada Donna

KastellorizoMaison de Parfum Berry
Kastellorizo

AdoualaMaison de Parfum Berry
Adouala

Ambre 35Maison de Parfum Berry
Ambre 35

Coeur NoirMaison de Parfum Berry
Coeur Noir

Violette RebelleMaison de Parfum Berry
Violette Rebelle

PortraitMaison de Parfum Berry
Portrait

CathédraleMaison de Parfum Berry
Cathédrale

Éblouissants RefletsMaison de Parfum Berry
Éblouissants Reflets

MystiqueMaison de Parfum Berry
Mystique

Populaire merken en parfums: